پروفیل های فلزی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


تاریخچه ی است.فاده از مقاطع ساختمانی توخالی HSS به دلیل شکلی که دارند بسیار قدیمی است.. دانستن در مورد ریشه ی این محصولات بسیار جالب به نظر می رسد. تاریخچه است.فاده از پروفیل صنعتی به نوعی با تاریخ تکامل و توسعه ی فولاد در ارتباط است.. اساسا مفهوم پروفیل صنعتی و ساختمانی به دلیل تغییراتی که در شیوه ی زندگی Lifestyle انسان پدید آمد، شکل گرفت و توسعه پیدا کرد. زندگی شهر و جلوه های آن که از آن جمله می توان به ساختمان های بلند و آپارتمان نشینی  اشاره نمود همواره در معرض تغییرات و پیشرفت بوده است..از جمله این تغییرات در شیوه ی زندگی انسان به رواج بیشتر آپارتمان نشینی، ساختمان های بزرگ برای فروشگاه های چند منظوره، هتل ها، فرودگاها ها و ... می توان اشاره نمود. ابتدا

پروفیل آبرو یکی دیگر از انواع پروفیل های ساختمانی است. که بسیار مورد است.فاده قرار می‌گیرد. از پروفیل آبرو در جمع‌آوری و انتقال آب باران یا برف سقف‌ها است.فاده زیادی می‌شود. پروفیل آبرو به سبب اینکه مواجه زیادی با مایعات دارد و در معرض خوردگی بیشتری قرار دارد، از ورق‌های فولادی گالوانیزه ساخته می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های فولاد گالوانیزه باید به مقاومت و است.حکام بالا در برابر فشار جوی اشاره کنیم. برای ساختمان‌ها و برج‌های مرتفع که در معرض فشار و نیروی باد هستند، است.فاده از درب و پنجره‌هایی که از پروفیل‌های گالوانیزه تهیه شده‌اند، ضرورت دارد. همچنین در طبقات پایین این ساختمان‌ها، به دلیل فشار نیروی از بالا، باید درب و پنجره مقاومت بالایی داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه