قطعه سازی در پردیس ( مشاوره و اجرا )

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


متاسفانه فهم اشتباه مسئولین امر از پلتفرم، بزرگ‎ترین معضلی است. که در شرایط کنونی، صنعت خودروی کشور از آن رنج می‎ برد. پلتفرم در اصل مجموعه‎ ا‎ی از اشتراکات خودرو شامل قطعات فیزیکی، زیرساخت تولید، خطوط و امکانات تولید، نیروی انسانی و تمام مواردی است. که بین خانواده ‎ای از محصولات، قابلیت اشتراک‎ گذاری دارد.

هر دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده است. و برای اینکه بتواند به خوبی کار کند، باید اجزا و قطعات به خوبی و به درستی در کنار هم قرار بگیرند. وجود یک قطعه معیوب روند کار دستگاه را مختل می کند و در صورتی که رسیدگی نشود ممکن است. کل دستگاه با خطر خرابی و از کار افتادگی روبرو شود.

امروز قطعه سازی در بخش های مختلف کابرد دارد و تقریبا با مکانیزه شدن خط های تولید ، قطعه سازی از ضروریات هر بخش صنعتی می باشد. واحد های تخصصی قطعه سازی با کم کردن هزینه های راه اندازی مسیر را برای صنعتگران هموار و بخش تولید را در مدار نگه می دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس