قالب سازی در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Mould-1
Mould-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


قالبسازی صنعتی به صنعت ساخت قالب جهت تولید قطعات صنعتی است.. زمانی که بخواهیم از یک قطعه به خصوصی به تعدا بالایی تولید کنیم، ساخت جداگانه هر یک از آنها کار معقولی به نظر نمی رسد. بنابراین بهتر است. که یک قطعه را به تعدا بالا تولید کنیم و سپس قطعه مورد نظرمان را با است.فاده از این قالب در تعداد بالایی تولید کنیم. در حقیقت ساخت قالب اولین قدم در تولید انبوه قطعات و ابزارهای مختلف است.. هر چه قطعه ای که قرار است. ساخته شود دارای ظرافت های بیشتری از، لازم است. که تمام این ظرافت ها در ساخت قالب نیز به دقت ایجاد گردد. قالب ها دقیقا باید مکمل قطعه مورد نظرمان باشند.به همین دلیل نیز هر چه قطعه مورد نظر پیچیده تر باشد، ساخت قالب آن نیز پیچیده تر می شود.

قالب سازی یکی از مشاغل بسیار مهم در صنایع مختلف در دنیاست که اساس آن توسط مهندسان ساخت و تولید انجام می‌شود و اولین مرحله برای تولید هر قطعه قالب سازی آن است. که تنوع بسیار بالایی دارد و قالب‌ها از جنس‌های مختلف و با اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند. انواع قالب‌ها باتوجه‌به جنس قطعات با یکدیگر تفاوت دارند و هرچه جزئیات قطعه‌ای که می‌خواهند تولید کنند بیشتر باشد طراحی قالب آن کار دشوارتری است..

قالب سازی را شناختیم و دانستیم که قالب ها معمولا بر اساس عوامل گوناگونی به دسته متعددی تقسیم می شوند. مهمترین دسته بندی قالب های صنعتی با نام های آهنگری، تزریق پلاستیک، ریخته گری و پرس هستند که جهت ساخت انواع قطعات با ضخامت های گوناگون است.فاده می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس