ذوب و ریخته گری در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Melting and casting-1
Melting and casting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.


با الهام از روشهای نمونه سازی سریع ، ساخت قطره ای یا به صورت جریانی از قطرات مذاب با دما ، قطر و سرعت خروج مناسب ، برای ایجاد لایه هایی از قطعه کار و در نتیجه ساخت قطعه کار پیچیده است.فاده می شود. این روش توانایی ساخت ریخته گری های پیچیده را دارد که انجام آن به روش معمول دشوار است.. در این کار ، اول از همه ، این دستگاهی برای تولید سریع قطعات قطره ای است..

ریخته ‌گری عبارت از شکل دادن فلزات و آلیاژها از طریق ذوب ، ریختن مذاب در محفظه ای به نام قالب و سرد کردن و انجماد آن مطابق شکل محفظه قالب می‌باشد. این روش برای بدست آوردن شکل مطلوب فلزات است.. اولین کوره ‌های ریخته‌ گری از خاک رس ساخته شده است. که لایه‌ هایی از چوب و مس به یک در میان در آن چیده می ‌شد و برای هوادادن از دمنده بزرگی است.فاده می ‌کردند. بسیاری از قالب های اولیه نیز از خاک نسوز ، خاک رس ، ماسه و سنگ تهیه می‌ شود.

بدیهی است. که اهنهای به دست امده در این دوره را نمی توان به ریخته گری نسبت داد بلکه این اهنها در اثر پتک کاری بر روی اهن اسفنجی به دست امده است..با توجه به نقطه ذوب بالا( c) بدیهی است. که ذوب مستقیم اهن تا قرن نونزدهم امکان نبوده ولی در اواسط دوره اهن بر اثر افزایش کربن و پایین امدن نقطه ذوب (در چدنها) قطعات ریخته گری نیز به وجود امد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس