پروفیل های فلزی در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Metal profiles-1
Metal profiles-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند


دسته‌بندی پروفیل‌ها از لحاظ ساخت به صورت سه دسته نورد گرم، نورد سرد و مرکب می‌باشد. در روش نورد سرد، محصولات در مراحل ابتدایی تولید شکل‌دهی می‌شوند و پس از آن با خم کردن و پرس به مرحله پایانی می‌رسد و ناودانی تولید می‌شود.

نورد سرد: در این روش، پروفیل ها با شکل دادن ورق‌های فولادی به روش خم کردن یا پرس تولید می‌شوند، بنابراین ماحصل آن، قطعات فولادی سبکی هستند. بعضی ناودانی ها، نبشی ها و کلاهی ها را با این روش می‌سازند. همچنین ناودانی دوبل که از اتصال میانی دو ناودانی ورقی ایجاد می‌شود هم در این دسته قرار می‌گیرد.

نوع دیگری از پروفیل‌های موجود در بازار ناودانی است.. این محصول ظاهری شبیه حروف U و C انگلیسی دارد و با روش نورد گرم و سرد تولید می‌شود. ناودانی دارای طول و متر است. و با دو نوع است.اندارد ابعادی UPE وUPN تولید می‌شود. این محصول در ساختمان سازی و تجهیزات صنعتی کاربرد دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس