پولیش کاری فلزات در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Metal polishing-1
Metal polishing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


فلز ماده ای سخت و مقاوم است.، از این رو به سادگی نمی توان نسبت به سایش و پولیش زنی آن اقدام نمود؛ در صورتی که بخواهیم امر پرداختکاری فلزات را با دست و نیروی انسان انجام دهیم، راندمان کاری و کیفیت کاهش پیدا خواهد کرد و هزینه های زیادی نیز متوجه حال کسب و کارها خواهد شد. دستگاه های صنعتی پرداختکاری برای رفع این موضوع تولید و عرضه می شوند تا از این طریق کسب و کارها بتوانند با دقت، کیفیت و سرعت عمل بسیار بالایی کارهای خود را پیش ببرند و در هزینه های تولیدی خود نیز صرفه جویی نمایند.

شرکت آهن ملل تامین کننده آهن آلات پروژه های عمرانی شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است.. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد.

سرعت دوران دستگاه، سرعت پیشروی آن، اندازه ذراتی که عمل سایش را انجام می‌دهند و تعدا این ذرات، چهار مسئله اصلی در پرداختکاری به شیوه مغناطیسی است. که بر کیفیت سطح فلز یا شیرآلات تاثیر می‌گذارد. با است.فاده از این شیوه ما می‌توانیم فلزات و شیرآلاتی با سطوح بسیار با کیفیت در اختیار داشته باشیم. از سوی دیگر این روش باعث صاف‌ تر و براق‌ تر شدن سطوح فلزات و شیرآلات می‌شود. با است.فاده از این روش می‌توانیم تمامی سطوح تخت، سطوح داخلی و خارجی لوله‌ ها و علاوه بر این، قطعاتی را که به شکل‌ های مختلف و پیچیده ساخته شده‌ اند، پولیش کنیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس