تجهیزات بیسیم و رادیویی در بومهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wireless and radio equipment-1
Wireless and radio equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.


امروزه و در عصر پيشرفت تكنولوژي، كاربرد و است.فاده از طيف‌هاي فركانسي و امواج راديويي در حال گسترش روزافزون است.. مهم‌ترين مزیت اين فناوري كاهش حجم اتصالات و وسايل رابط همچون سيم‌ها و كابل‌ها هستند كه در نتيجه موجب كاهش چشم‌گير هزينه‌ها مي‌گردند. به طوري كه روابط بدون سيم جايگزين مطمئن آنها مي‌شوند.

قیمت و راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک انواع تجهیزات شبکه بی سیم برد کوتاه ارزان قیمت خانگی و انواع رادیو آنتن وایرلس برد بالای تجاری و صنعتی در این بخش در دسترس شما می‌باشند. انواع مودم روتر از رایج‌ترین تجهیزات مورد است.فاده برای منازل هستند. در حالیکه برای کاربردهای حرفه‌ای تجاری و صنعتی، انواع اکسس پوینت، روتر بی سیم برد بالا، رادیو آنتن قدرتمند و آمپلی فایر تقویت کننده برای افزایش برد وایرلس از رایج‌ترین تجهیزات مورد است.فاده می‌باشند.

آنتن وایرلس بخش فیزیکی سیستم‌های ارتباطی بی سیم است. که برای ارسال و دریافت امواج رادیویی و مایکروویو مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این آنتن‌ها بسته به کاربرد، فرکانس ارسالی و دریافتی، قدرت و برد امواج الکترومعناطیسی ساطع شده دارای اندازه‌های مختلف هستند و مواد گونان ساخته می‌شوند. در گذشته جنس این آنتن‌ها فقط فلزی بود، ولی بیشتر آنتن‌های پرقدرت امروزی از مواد پلیمری با مدارهای دی الکتریکی تشدید کننده ساخته می‌شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بومهن