ضایعات الکترونیکی در شهر ری ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


امروزه صنعت بازیافت ضایعات الکترونیک و کامپیوترهای مستعمل، یک صنعت بزرگ و همه گیر به شمار می رود و کشورهای زیادی همچون چین، هند و پاکستان درآمد سرشاری از این صنعت به دست می آورند. به خصوص کشور چین که با وارد کردن حجم بسیار زیادی از ضایعات الکترونیکی از آمریکا و اروپا و بازیافت طلا و نقره و سایر فلزات گرانبها از این ضایعات، شغل های زیادی برای مردم خود به وجود آورده است..

این روزها کامپیوتر، رایج‌ترین و وسیع‌ترین وسیله برای فعالیت های مختلف از جمله مدارس، خانه‌ها، دفاتر و صنایع تولیدی شده است.. ضایعات الکترونیکی و برقی سمی در رایانه ها به عنوان مادربرد می‌تواند حاوی فلزات سنگین مانند سرب و کادمیوم باشد؛ باتری های حاوی کادمیوم؛ پرتوهای کاتد همراه با اکسید سرب و باریم؛ بازدارنده‌های شعله برومی شده که بر روی بردها چاپ می‌شوند، کابل‌ها و پوشش پلاستیکی ؛ پلی وینیل کلرید پوشش داده شده از کابل های مسی و روکش های کامپیوتر پلاستیکی که هنگام سوزاندن برای بازیابی فلزات با ارزش، دی اکسین و سدیم بسیار سمی منتشر میکنند ؛ سوئیچ جیوه‌‌ای؛ جیوه در بردهای تخت؛ پلی فنل های بفنیل‌های موجود در خازن های قدیمی‌تر؛ ترانسفورماتورهاو غیره. شبکه عملیاتی بازل تخمین می زند که میلیون کامپیوتر در جهان دارای . میلیارد پلاستیک، . میلیون سرب و . کیلوگرم جیوه است.. مانیتورهای اینچی به طور معمول از یک لوله است.فاده می کند که حاوی حدود . تا کیلوگرم سرب است.. سرب می تواند به آب‌های سطحی و زیرزمینی از طریق دفن زباله ها نفوذ کند و به این ترتیب آن را آلوده کند. اگر لوله خرد شده و سوزانده شود، گازهای سمی به هوا می رسد.

تجهیزات روشنایی شامل لامپ‌های فلوئورسنت، لامپ‌های تخلیه با شدت بالا، لامپ‌های سدیم و دیگر تجهیزات گسترش و کنترل نور می‌باشد. لازم به ذکر است. که این دسته از ضایعات الکتریکی و الکترونیکی یکی از خطرناک‌ترین دسته‌ها محسوب می‌شوند؛ چراکه حاوی مقدار قابل‌توجهی فلزات سمی مثل جیوه و سرب هستند.



( خرید ) های دیگر در شهر ری