ماشین آلات بازیافت در شهر ری ( خرید, مشاوره و اجرا )

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.


بازیافت عنصر اصلی کاهش زباله های مدرن است. و سومین جزء سلسله مراتب زباله "کاهش ، است.فاده مجدد و بازیافت" است.. بنابراین ، بازیافت با هدف جایگزینی ورودی های مواد اولیه به داخل و هدایت خروجی زباله از سیستم اقتصادی ، به پایداری محیط زیست می انجامد.

اگرچه لوازم الکترونیکی مصرفی مانند تلویزیون از دهه محبوبیت زیادی داشته است. ، اما بازیافت آنها تقریباً تا قبل از اوایل سال ناشناخته بود. اولین طرح بازیافت زباله الکترونیکی در سوئیس آغاز شد ، از ابتدا با جمع آوری یخچال های قدیمی اما با تدریج در حال گسترش بود تا کلیه دستگاه ها را پوشش دهد. پس از راه اندازی این طرح ها ، بسیاری از کشورها توانایی مقابله با مقدار ناچیز زباله الکترونیکی تولید شده یا ماهیت خطرناک آن را نداشتند. آنها شروع به صادرات این مشکل به کشورهای در حال توسعه بدون قوانین زیست محیطی اجباری کردند. این ارزان تر است. ، زیرا مانیتور بازیافت رایانه در ایالات متحده برابر بیشتر از چین هزینه دارد. تقاضا در آسیا برای زباله های الکترونیکی هنگامی رشد کرد که حیاط قراضه متوجه شد که می توانند در طی فرآیند بازیافت مواد ارزشمندی از قبیل مس ، نقره ، آهن ، سیلیکون ، نیکل و طلا را است.خراج کنند. دهه شاهد افزایش بزرگی در فروش وسایل الکترونیکی و رشد آنها به عنوان جریان زباله بود: در سال ، زباله های الکترونیکی سریعتر از هر نوع دیگر زباله در اتحادیه اروپا رشد کردند. این امر باعث شده تا سرمایه گذاری در امکانات مدرن و اتوماتیک برای مقابله با هجوم وسایل اضافی بویژه پس از اجرای قوانین سختگیرانه در سال صورت گیرد.

همانطور که می دانید در تمامی زمینه های بازیافت و خطوط شست و شو نیاز به دستگاه هایی هست که بتوانند آلودگی همراه با مواد مورد نظر ما را که می خواهیم بازیافت کنیم بشورند و از بین ببرند. این آلودگی ها می توانند از گروه های مختلفی چون خاک و شن ، چربی ها ، چسب ها ، رنگ ها و... باشد که برای هر آلودگی نیاز به ماشین آلات مختلف در شرایط خاص هست. ماشین سازی کارن با در نظر گرفتن صنعت بازیافت گروه های مختلفی از دستگاه های شوینده را طراحی کرده و با مشخصات منصر به فرد در هر یک نیاز به شست شو و تمیز کردن بالا ترین آلودگی های ممکن در مواد اولیه مورد بازیافت (ضایعات) را داراست. ماشین آلات شست و شو در ظرفیت های مختلف از کیلوگرم بر ساعت تا کیلو گرم بر ...



( خرید, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری