ضایعات پلاستیک و پلیمر در شهر ری ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


بعضی از پلیمرها و ضایعات پلاستیک مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن پس از چند بار ذوب و شکل دهی باز خواص خود رو حفظ می‌کنند. ولی بعضی از آنها مثل PVC پلی وینیل کلراید که مصرف زیادی در پروفیل در و پنجره، سفره و انواع ورق ها، کابل ها، لوازم خانگی و… دارند پس از بازیافت خواص خود را از دست می‌دهند.

اولین دسته پلی اتیلن ها که در صنعت پلیمر تولید شدند، “پلی اتیلن سبک” نام گرفتند؛ خواص این پلی اتیلن ها به گونه ای بود که برخی از نیازهای صنعتی مانند است.حکام و مقاومت را به طور کامل برآورده نمی کرد. نسل بعدی پلی اتیلن ها، “پلی اتیلن با چگالی بالا” نام گرفت. این سری جدید از پلی اتیلن،گرانول های پلاستیک دارای وزن سبک و چگالی بسیار بالایی بود که به خوبی می توانست در برابر عوامل خارجی نظیر تنش ها، فشار و … پایدار بماند.

قبلا برای جلوگیری از انتقال صوت از دیوارهای ضخیم تر است.فاده می شد ولی در سبک های ساخت و ساز امروزی این مسئله به دلیل افزایش وزن سازه خصوصا در آپارتمان و برج ها امکان پذیر نیست. بنابراین بهترین راه است.فاده از عایق های صدا است. که می توان آنها را با هزینه کم از ضایعات فرسوده لاستیک و پلاستیک تامین کرد.



( خرید ) های دیگر در شهر ری