ضایعات مواد معدنی در شهر ری ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و


این نوع از پسماند های صنعتی معمولا در اثر تولید ایجاد نمی شوند. و عمدتا از تجهیزات و وسایلی تشکیل می شوند که کارایی خود را از دست داده اند. مانند:  سیم و مفتول‌های کلافی شکل، بدنه‌ی موتور سیکلت و کشتی، شوفاژ و آبگرمکن برش خورده، ورق ترانس و آرمیچر این مواد عمدتا عاری از آلومینیوم هستند. و این   ضایعات دیگر به خط تولید باز نخواهند گشت بلکه تنها می توان از این موارد برای است.فاده از خوراک یا مواد اولیه کارخانه های ذوب آهن است.فاده کرد. ارزش این نوع از مواد هم بالا می باشد و عمدتا خریدار خوبی دارند.

مورد بعدی که در پلاستیک سازی و صنعت پلیمر کاربرد دارد پلی وینیل کلراید نام دارد که برای ساخت محصولاتی مانند: لوله پلیکا و بطری روغن مایع است.فاده می شود. این مواد سخت بازیافت هستند و در صورتی که در معرض حرارت قرار گیرند تولید گاز های سمی می کنند. به همین دلیل بازیافت این مواد بسیار سخت می باشد و قیمت و خریدار این نوع از ضایعات پلاستیکی نیز کمتر می باشد.

بلــوک هــای معیــوب و بلــوک هــای بــزرگ و بــدون شــکل را میتـوان در تولیـد عناصـر ارزان قیمـت بـرای مصـارف خارجـی ماننــد ســنگ فرشها، لبــه پیاده روهــا و دیوارهــای خشــک و یــا سـنگ آرمـور اسـتفاده کـرد. اگـر بلـوک هـا در هیـچ یـک از ایـن مـوارد قابـل اسـتفاده نباشـند، همیشـه مـی تـوان آنهـا را خـرد و بـه عنـوان سـنگدانه اسـتفاده کـرد. ذرات بـا ابعـاد کوچـک ماننـد شـن و ماسـه مـی تواننـد در سـاخت مـواد افزودنـی سـاختمانی، گــچ و مــواد پرکننــده اســتفاده شــوند و یــا مــی تواننــد بــرای تولیـد مـواد معدنـی صنعتـی اسـتفاده شـوند. از ضایعـات آهکـی بــه دلیــل محتــوای بــاالی CaCO مــی تــوان بــرای اســتخراج آهــک بــرای مصــارف صنعتــی یــا کشــاورزی اســتفاده کــرد در حالــی کــه میتــوان از گرانیــت بــرای اســتخراج ماســه ســیلیس اسـتفاده کـرد.



( خرید ) های دیگر در شهر ری