ضایعات الکترونیکی در شهر ری ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.


کنوانسیون بازل مهلت زیادی برای انتقال زباله های خطرناک و ضایعات الکترونیکی و برقی به مرزهای بین المللی ایجاد نمود. هند و دیگر کشورها این کنوانسیون را تصویب کرده‌اند. با این وجود ایالات متحده جزو حزب ممنوعیت نیست و مسئول دفع زباله های خطرناک، مانند حمل و نقل زباله‌های الکترونیکی به کشورهای آسیایی حتی امروز است.. کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده باید قوانین سختگیرانه‌تری در کشور خود برای پیشگیری از این اقدام وحشتناک اعمال کنند

امروزه صنعت بازیافت ضایعات الکترونیک و کامپیوترهای مستعمل، یک صنعت بزرگ و همه گیر به شمار می رود و کشورهای زیادی همچون چین، هند و پاکستان درآمد سرشاری از این صنعت به دست می آورند. به خصوص کشور چین که با وارد کردن حجم بسیار زیادی از ضایعات الکترونیکی از آمریکا و اروپا و بازیافت طلا و نقره و سایر فلزات گرانبها از این ضایعات، شغل های زیادی برای مردم خود به وجود آورده است..

. طراحی به نحوی كه قابلیت است.فاده طولانی مدت، ارتقا، و بازسازی و است.فاده مجدد داشته باشند: از آنجاییكه سود بیشتری را تولید كنندگان از طریق تولید منابع جدید و مجبور كردن مشتریان به خرید آنان بدست می آورند به این ترتیب از تولید ضایعات جلوگیری خواهد شد.



( خرید ) های دیگر در شهر ری