ضایعات فلزی در بومهن ( خرید )

Metal waste-1
Metal waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


بازیافت ضایعات آهن از چند طریق به رشد اقتصادی کمک می کند. اولا ، بازیافت ضایعات فلزی هزینه کمتری نسبت به تولید و است.خراج فلزات جدید دارد. همچنین؛ شرکت های بازیافت، افراد محلی را است.خدام می کنند که فرصت شغلی بیشتری را نسبت به کار در شرکت های دفن زباله برای آنها در پی دارد.

منابعی مانند فلزات محدود هستند لذا ، اگر بخواهیم به حفظ این منابع طبیعی گران بها کمک کنیم ، بازیافت آهن ضایعات امری ضروی است.. به جای ادامه ی است.خراج و خالی کردن منابع فلزی زمین با بازیافت ضایعات آهن ، میزان است.خراج را کمتر و به حفظ منابع طبیعی کمک

صنعت بازیافت ضایعات آهن صنعتی بدیع نیست. در حقیقت ، فلزات بیش از ۵ سال است. که بازیافت میشوند و بسیاری از محصولات امروزی برای تولید منظم به فلزات بازیافتی وابسته اند. به عنوان مثال ، بیشتر محصولات فولادی در خانه شما حاوی ۵ تا درصد از فولاد قابل بازیافت هستند.



( خرید ) های دیگر در بومهن