ضایعات چوب در بومهن ( خرید )

wood waste-1
wood waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


ابتدا جهت راه اندازی خط تولید صنایع چوب باید هزینه ای برای خرید و یا اجاره یک محیط صنعتی کنار بگذارید. با توجه به نا به سامان بودن وضع اقتصادی ایران در حال حاضر نمی‌ توان عدد و رقمی شفاف برای اجاره و یا رهن محیط‌ های صنعتی درج کرد.

سرمایه لازم برای راه اندازی کارگاه کابینت سازی، قطع به یقین بیشتر از کارگاه خانگی است.. شما باید یک فضای مورد نیاز در حداقل ۵ الی متری مهیا کنید و سپس دستگاه های مختلفی مثل دستگاه برش، دستگاه نوار، لبه چسبان، پروفیل زن و &#; از یک شرکت معتبر خریداری کنید و چند نیروی انسانی جهت کارهای عملیاتی و طراحی کابینت ها به کار بگیرید. شاید سرمایه گذاری جهت راه اندازی یک کارگاه کابینت سازی، مبلمان سازی و &#; در وهله ی نسبت به راه اندازی یک کارگاه خانگی بیشتر باشد ولی قطعا در آینده ای نه چندان دور، به سود قابل توجهی خواهید رسید.

علاوه بر این باید به این موضوع که آیا محصول من نیاز بازار خواهد بود، نیز با دقت بررسی شود. ممکن است. شما برای راه اندازی خط تولید یک محصول چوبی، هزینه ی زیادی را خرج کرده باشید ولی به محض تولید آن، متوجه این موضوع شوید که بازار به آن نیازی نداشته و هیچ مشتری جذب آن نخواهد شد. پس در صورتی که قصد دارید برای تولید یک محصول چوبی سرمایه گذاری کنید؛ پس به این فکر کنید که آیا بعد از تولید، نیاز بازار را رفع خواهد کرد یا خیر!



( خرید ) های دیگر در بومهن