بابکت در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


در سال بود که شرکت بابکت فعالیت خود را آغاز نمود و انواع لودر های قدرتمند و با کیفیت را تولید و روانه بازار کرد. این برند در ایران نیز بسیار معروف می باشد و همه ی افرادی که با صنعت ساخت و ساز و تجهیزات آن آشنایی دارند، نام بابکت را به خوبی می شناسند. لودرهای کوچک بابکت با ویژگی هایی همانند قدرت بالا، ابعاد کوچک، سرعت زیاد، موتور با داوم و میزان صدای کمتر طراحی شدند و بیشتر با عناوین لودر بابکت و مینی لودر بابکت در ایران مطرح می باشند.

کاربرد بابکت در صنعت و مشاغل مختلف بسیار متعدد و پرشمار است.. مینی لودر  که یک لودر کوچک می باشد، به علت اندازه و ابعاد کوچک تری که نسبت به لودر دارد، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. مینی لودر بابکت به دلیل ابعاد کوچک و اندازه جمع و جوری که دارد از قدرت و سرعت بالایی برخوردار است..

زمان خرید بابکت توجه داشته باشید که آن را برای چه نوع کاری خریداری می نمایید؛ این نکته کمک می کند تا مدل مناسبی را خریداری نموده و زمان کار با آن رضایت بیشتری داشته باشید. در مدل های جدید معمولا ایرادات مدل های قبلی برطرف شده است..



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن