بیل مکانیکی در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


به کمک این نوع از بیل مکانیکی، می توان فعالیت های گوناگون در سطوح بسیار زیاد و همچنین بسیار پایین تر از سطح اتکاء آن، انجام داد. از دیگر ویژگی های این دستگاه، بهره گیری از آن، در انواع زمین ها می باشد. از جمله مزایای است.فاده از این دستگاه، مدت زمان کم یک سیکل کاری و بازده بالای آن می باشد. باید در نظر داشت در برخی کاربردها، عرض و عمق جام از گنجایش و ظرفیت آن مهم تر می باشد. یک دراگلاین از قسمت های مختلف شامل جام بیل کششی، اتاقک فرمان، کابل های کنترل بخش ها و …تشکیل شده است.. از این ماشین، در موارد کانال زنی، لوله گذاری و انجام حفاری های پایین تر از سطح نیز است.فاده می شود.

دستگاهی است. با یک جام،  که جام آن رو به سمت دستگاه بوده و قابلیت حفاری در سطوح بالاتر و پایین تر از سطح اتکا را دارد. از این ماشین برای حفاری گودالها، زیر زمین بناها، کانال، بارگیری ماشین آلات حمل  نخاله های عمرانی و گودبرداری  استفاده می شود. عوامل موثر بر کار دستگاه مشابه بیل‌ها است..

همچنین این ماشین قادر به انجام عملیـات حفـاری در زیر سطح آب نیز بوده  که همین امر بزرگترین مزیت این دراگلاین است.. دراگلاین پس از برداشت مصالح از محل مورد گودبرداری یا  حفاری، مصالح را با یک حرکت به داخل کامیون و یا هر نقطه دیگری تخلیه می کند. در مواقعی که خاک کانال یا گودال حفـاری بـرای حرکـت ماشـین آلات سنگین مانند کامیون مناسب نباشد، می توان بدون ورود کامیون به گودال، مصالح حاصل از حفاری دراگلاین را بـارگیری کـرد .



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن