غلطک - غلتک در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


این شرکت اکنون با بهره گیری از واحدهایی همچون واحد تکنیکال ، واحد آزمایشگاه تخصصی مواد ، واحد تولید آمیزه های لاستیکی با دستگاههای پیشرفته ، واحد تورق مواد ، واحد قالبگیری مجهز به پرسهای اتوماتیک با تناژ بالا ، کیفیت تولیدات خود را مطابق با مشخصات درخواستی مشتری تضمین می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی روز میباشد

ایران رولیک با بیش از سال تجربه در راستای فروش و عرضه عمده رولیک, رولیک صنعتی, غلطک نوار نقاله, رولیک جوشی, رولیک تعویضی, غلطک پرسی, رولیک است.یل, غلطک فلزی, پایه رولیک, غلطک پلیمری, رولیک راهنما, رولیک رفت و برگشت, رولیک زنجیری, رولیک ضربه گیر, رولیک معمولی, رولیک صنعتی, فروش رولیک صنعتی, رولیک صنعتی است.یل, تولید عمده رولیک صنعتی, رولیک برگشت, غلطک پرسی, رولیک صنعتی پلیمری, رولیک تعویضی, رولیک جوشی Co , رولیک راهنما, غلطک رفت, رولیک زنجیری, غلطک ضربه گیر, رولیک صنعتی فلزی, رولیک معمولی, غلطک نوار نقاله, تولید غلطک نوار نقاله, سرعت غلطک نوار نقاله, غلطک نوار نقاله محرک, غلطک نوار نقاله متحرک و با قیمت رقابتی در بازار تهران می باشد.

صنایع لاستیک سازی تکتاز صنعت با سال تجربه در عرصه طراحی و تولید قطعات لاستیکی و پلاستیکی با یکی از کاملترین و مجهزترین مجموعه های قطعه سازی،قالب سازی و پرس کاری با در اختیار داشتن واحد کارگاهی مستقل و بهره گیری از تکنولوژی نوین،تجهیزات پیشرفته،تنوع در قالب،همچنین با به کارگیری متخصصین مجرب در زمینه صنایع لاستیک سازی کشور گامی موثر در جهت پیشرفت صنعت کشور برداشته و بستری را فراهم آورده است. تا فرآورده های طراحی و تولید شده خود را با سرعت و کیفیت بالا در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد. این مجموعه محصولات خود را در قالب گروههای زیر ارائه می نماید: طراحی و تولید انواع فرآورده های لاستیکی و پلاستیکی مورد است.فاده کارخانجاتی از قبیل:قند و شکر،کاغذ



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن