پمپ بتن در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


در دستگاه پمپ بتن ثابت یا پمپ بتن برقی جهت تامین انرژی پمپاژ بتن از الکتروموتور سه فاز با توان الی اسب بخار است.فاده می گردد که قابلیت بتن ریزی از تا متر مکعب در هر ساعت را دارد. پمپ بتن برقی دارای توانایی انتقال بتن از مسافت تا متر به صورت عمودی و تا متر به صورت افقی با فشار تا بار می باشد. همچنین پمپ برقی ارائه شده در هایپر صنعت فامکو قابلیت پمپاژ بتن از تا متر مکعب در ساعت را توسط تا ضربه در دقیقه فراهم می نماید.

گاهی اوقات کارفرمایان به منظور صرفه جویی در هزینه ها اقدام به خرید پمپ بتن زمینی دست دوم می نمایند و یا به جای خرید به اجاره پمپ بتن زمینی روی می آورند. نکته اساسی که باید در نظر داشت آن است. که با توجه به حجم بالای انتقال بتن در این دستگاه، به مرور زمان قطعات مختلف آن مستهلک شده و کارایی اولیه را ندارند لذا توصیه می گردد در صورتی که قصد انجام کار مداوم را دارید، بهتر است. پمپ بتن زمینی نو تهیه کنید.

پمپ بتن (Concrete Pump) به دستگاهی می گویند که وظیفه انتقال بتن از میکسر و به کمک لوله به محل مورد نظر را بر عهده دارد. در واقع در صنایع مختلف بهترین، سریعترین و دقیق ترین روش برای انتقال و جابجایی مواد مخصوصا بتن، پمپاژ است. که حتی نوع مسیر دسترسی هم اهمیتی ندارد. به همین دلیل تمامی پمپ ها اعم از پمپ بتن کوچک تا بزرگ اهمیت فوق العاده ای در پروژه های ساختمانی دارند.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن