غبارگیر در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.


وجود غبارگیر صنعتی در محیط های تولید و در کنار ماشین آلات علاوه بر تضمین سلامت کارکنان به سلامت دستگاه ها نیز کمک می­کند. فیلتر گذاری مناسب و با کیفیت برای غبارگیر صنعتی سبب می­شود، آن مکان از ذرات گردوغبار و حتی تراشه عاری گردد.

غبارگیر صنعتی را به دو شکل می توان مورد است.فاده قرار داد. یا اینکه بصورت مستقیم به دستگاه­های مربوط وصل شده و یا با اتصال به خطوط اصلی انتقال مانند، هود و بازویی در غبارگیرها نصب شوند. در یک تعریف کلی، غبارگیر صنعتی را با متصل کردن به کابین­های دستگاه­ها و انجام عمل مکش، می­توان گردوغبار را خارج نمود.

به همین دلیل لازم است. که شما فشار بهینه را در جایی ثبت داشته باشید و یا اطلاعات مربوط به فشار را از سازنده خود دریافت کرده باشید. در این صورت میتوانید به صورت مداوم این عدد را با عددی که روی گیج فشار و یا دستگاهای مانیتورینگ می باشد مقایسه و درباره تعویض فیلتر های تصمیم بگیرید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن