اتیکت زن ، لیبل زن در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Etiquette label-1
Etiquette label-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


در بعضی از تولیدی ها این کار را به نیروی انسانی واگذار می کنند که باعث افت کیفیت لیبل می شود و چهره ی زیبایی به محصول شما نمی دهد. همانطور که میدانید یکی از اصول بازاریابی و فروش محصول زیبایی بصری بسته بندی می باشد. به همین دلیل برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها و افزایش کیفیت بسته بندی، تهیه دستگاه لیبل چسبان اتومات در خط تولید یکی از ضروریات می باشد.

اگر تولیدات شما در سطح کم یا متوسط است. و در شروع کار هستید و نمی خواهید هزینه بسیار زیادی در شروع کارتان انجام دهید، پیشنهاد می شود از دستگاه لیبل زن رومیزی است.فاده نمایید، زیرا این دستگاه ها قیمتشان نسبت به نمونه های تمام اتوماتیک صنعتی بسیار مناسب است. و خیلی راحت می توانید همان شکل مناسبی که در ذهنتان از محصولتان دارید را توسط این دستگاه ها عملی نمایید. دستگاه های لیبل زن رومیزی توسط برق تک فاز شهری ولت کار می کنند. این دستگاه دارای نمونه است. که شامل دستگاه لیبل زن رومیزی برای ظروف دوار و دستگاه لیبل زن رومیزی برای ظروف کتابی می باشد. این دستگاه ها دارای سیستم مکنده لیبل می باشند که می توانند لیبل را از روی رول جدا نموده و بر روی ظرف بچسبانند. نکته ای که در است.فاده از این دستگاه ها حتما باید رعایت نمود این است. که نیاز است. حتما لیبل ها را به صورت رولی و پشت چسب دار تهیه نمود. باید بدانیم که نمی توانید از لیبل های شیتی یا ورقه ای برای این دستگاه ها است.فاده کنید. این دستگاه عملکرد بسیار ساده ای دارد و به علت کوچک بودن، جای بسیار کمی را اشغال می نماید و کاملا بی صدا می باشد، به گونه ای که حتی در منزل مسکونی نیز می توان از آن ها است.فاده نمود.

صنعت چاپ ، مارک زنی و رمزگذاری یک تجارت پیشگام در صنایع کشور میباشد و تقریباً در همه ابعاد آن ایده ای وجود دارد که ممکن است. برای شروع به کار در هر عنوان شغل یا تولیدی نیاز به برنامه ریزی داشته باشد. این ایده و نظر در کار همیشه با چاپ شروع می شود تا آن را معرفی کرده و علامت گذاری یا کدگذاری آن را انجام و دارای هویت شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن