ماشین آلات چاپ و تکثیر در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.


در اروپای رنسانس ، ورود چاپ نوع متحرک مکانیکی ، عصر ارتباطات جمعی را به وجود آورد که باعث تغییر دائمی ساختار جامعه شد. گردش نسبتاً نامحدود اطلاعات و اندیشه های (انقلابی) از مرزها فراتر رفت ، توده ها را در اصلاحات به تصرف خود درآورد و قدرت مقامات سیاسی و مذهبی را تهدید کرد. افزایش شدید سواد ، انحصار نخبگان باسواد در آموزش و یادگیری را شکست و طبقه متوسط ​​نوظهور را تقویت کرد. در سرتاسر اروپا ، افزایش خودآگاهی فرهنگی مردم این کشور منجر به ظهور پروتو-ناسیونالیسم و ​​تسریع در توسعه زبانهای بومی اروپا شد و به ضرر وضعیت لاتین به عنوان lingua franca بود. در قرن نوزدهم ، جایگزینی مطبوعات دستی به سبک گوتنبرگ توسط دستگاههای چرخشی بخار شده ، امکان چاپ در مقیاس صنعتی را فراهم کردند.

اختراع چاپ همچنین ساختار شغلی شهرهای اروپا را تغییر داد. چاپگرها بعنوان گروه جدیدی از صنعتگران که سوادآموزی برای آنها ضروری بود ظهور کردند ، در حالی که طبعاً کار شغلی کاتب بسیار کاهش می یابد. تصحیح اثبات به عنوان مشاغل جدید به وجود آمد ، در حالی که در شمار کتابفروشان و کتابداران به طور طبیعی پس از انفجار در تعداد کتاب ها به وجود آمده است..

- طول عمر یک مستر در چاپ ریسو حداکثر برگ است.. هر چه تعداد چاپ افزایش پیدا می کند کیفیت پایین تر می آید و اطراف نوشته ها سایه دار می شود که علت آن گشاد شدن منافذ ایجاد شده بر روی مستر است.. برای دستیابی به کیفیت مطلوب چاپ مستر باید در هر عدد چاپ دوباره ساخته شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن