دستگاه های شهربازی در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.


بوستان خانواده که یکی از شهربازی های قدیمی تهران بوده است.، در سال جمع آوری و تعطیل گردید. به همت شهرداری منطقه و سرمایه گذاری گروه صنعتی بیات این بوستان با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح برای ساکنین مناطق ۵،، و در سال ۸ مجددا با روشی مدرن شروع به تجهیز گردید . مساحت شهر بازی بوستان خانواده حدودا هکتار است..

این شهربازی یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری انگلستان است.؛ نمایش های صحنه ای افسانه ای و تخفیف های شگفت انگیز، تجهیزات و دستگاه های شهربازی مدرن، این شهربازی را به  یکی از بهترین پارک های تفریحی جهان برای گذراندن یک روز به یاد ماندنی با خانواده تبدیل کرده است..

 همه این ها را اداره است.اندارد است.ان ناظر بر آن ها است. و برای کنترل این ها دسترسی دارد و اگر فردی یا شرکتی توان این کار را ندارد خرید کردن از آن یک اقدام اشتباه می باشد به دلیل اینکه این ثبت سامانه همان شناسنامه یا سند دستگاه است.. این بدان معناست که شما خریدی را انجام بدهید که آن تجهیز یا ماشین یا خودرو سند مالکیت نداشته باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن