غبارگیر در بومهن ( فروش, خدمات و سرویس )

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


دستگاه بگ فیلتر (بگ فیلتر) برای آن‌که به صورت بهینه جواب‌گوی نیاز فیلتراسیون یک مجموعه باشد می‌بایست مطابق شرایط و نوع مصرف طراحی شود. تراکم ذرات در هوای ورودی به فیلتر، سایز این ذرات، سطح فیلتراسیون و ابعاد فیلترها از جمله اِلمان‌های اساسی در طراحی

وجود غبارگیرهای صنعتی در کنار تجهیزات و ابزارهای ماشینی و ... حائز اهمیت بوده و به سلامت محیط و نیروهای انسانی کمک می کند. اگر برای غبارگیرهای صنعتی بهترین فیلتر را انتخاب و نصب کنند، به طور تقریبی می توان گفت آن مکان عاری از هر گونه ذره ها و تراشه ها می باشند. عملکرد غبارگیرهای صنعتی به این صورت است. که یا مستقیما به سیستم های مربوطه متصل شده و یا آنکه درون خط های انتقال دهنده مثل هود یا بازرویی غبارگیرهای صنعتی قرار می گیرند. اگر بخواهیم درباره نحوه کار غبارگیرهای صنعتی توضیحی مختصر ارائه دهیم، باید بگوییم غبارگیرهای صنعتی از طریق اتصال به کابینهای دستگاه ها با عمل مکش، غبارهای تولیدی را از محیط کاری خارج می کنند.

غبارگیر صنعتی را به دو شکل می توان مورد است.فاده قرار داد. یا اینکه بصورت مستقیم به دستگاه­های مربوط وصل شده و یا با اتصال به خطوط اصلی انتقال مانند، هود و بازویی در غبارگیرها نصب شوند. در یک تعریف کلی، غبارگیر صنعتی را با متصل کردن به کابین­های دستگاه­ها و انجام عمل مکش، می­توان گردوغبار را خارج نمود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن