تجهیزات و ابزار معدن در شرق تهران ( فروش )

Mining equipment and tools-1
Mining equipment and tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


تهیه و تامین تجهیزات معدنی، لوازم معدنی و تجهیزات حفاری از قبیل انواع چراغ تونلی ، کمپرسور معدنی، وینچ ضد انفجار - سر مته سرمته حفاری - ونتیلاتور -لودر تونلی - تجهیزات حفاری پیکور- پرفراتور - دژبر - مته های دینامیتی در سایزهای مختلف - متقاب مته کوه بری - انواع سرمته های sandvic atlas copco و.... و انواع شانک و اکسپلودر معدنی تجهیزات ایمنی نظیر گاز سنج طیفی و پرتابل دتکتور گاز - آیفون و تلفن ضد انفجار - ماسک و کپسول خودنجات - لوازم و قطعات کمپرسورهای معدنی و سایر تجهیزات معدنی و راهسازی.

ایران ماشین عرضه کننده قطعات ماشین آلات راهسازی،پخش انواع چکش های هیدرولیکی و انواع قلم زیربندی ماشین آلات راهسازی ،قطعات موتوری ماشین آلات راهسازی،انواع فیلتر های ماشین آلات راهسازی،لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی- رولیک - قطعات لودر - قطعات گریدر - قطعات بیل مکانیکی - قطعات بلدوزر - قطعات موتوری ماشین آلات راهسازی

این تجهیزات به طور خاص برای تجزیه ماده سنگ سخت یا شن به اندازه قابل کنترل برای حمل و نقل یا انتقال پیکربندی شده است.. این تجهیزات , تجهیزات ارزشمندی در صنعت هستند زیرا هزینه ها را کاهش می دهند. در یک عملیات است.خراج معادن آزاد یا نواری ، مواد معدن (ROM) به طور معمول توسط حمل و نقل به سنگ شکن اولیه منتقل می شود . این تجهیزات برای فرآیند است.خراج از اهمیت زیادی برخوردار است..



( فروش ) های دیگر در شرق تهران