ماشین آلات حفاری و معدن در شرق تهران ( فروش )

Mining and drilling machines-1
Mining and drilling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


بزرگترین معدن طلا در ایران تا سال ، معدن طلای شهر تکاب در است.ان آذربایجان غربی می باشد که دارای بالغ بر تن ذخایر طلای کشف شده می باشد. حدودا از هر تن سنگ طلای است.خراج شده از این ذخایر، . گرم طلای خالص فراوری شده است.. در سال میلادی، در منطقه زارع شوران در است.ان آذربایجان غربی که از بزرگترین ذخایر و معادن طلا در کشور می باشد، بالغ بر میلیون تن طلا با عیار متوسط . گرم در تن است.خراج شده که یکی از مهم ترین و با ارزش ترین معادن شناخته شده طلا در سطح جهانی به شمار می رود.

این منطقه، دارای ظرفیت حدود میلیون تن سنگ معدن می باشد که حدود درصد از آن روی و کمتر از سه درصد از آن سرب می باشد. در سال میلادی، کشور ایران با توان تولید حدود تن ، رتبه اول خاورمیانه و همچنین جایگاه پانزدهم جهان را از نظر تولید روی و سرب از آن خود کرده است.. گفته شده ذخایر معادن سرب و روى کشور بیش از میلیون تن برآورد شده و ذخایر آن عمدتا در مناطق اطراف کویر لوت و مرکزى کشور شامل انارک، یزد، اصفهان و نواحى پیرامون البرز قرار دارد.

آنچه مسلم است.، انجام اقدامات فنی و مهندسی حفاری نیازمند در اختیار داشتن ماشین­ آلات و تجهیزات ویژه است.. اینجاست که صحبت از یک شرکت کاملا تخصصی به میان می­ آید. آرمیکو؛ نامی است. که در حوزه طراحی و تولید ماشین آلات و تجهیزات حفاری، یک برند سرشناس محسوب می­شود. طراحی و ساخت دستگاه­ های حفاری در سنگ، دستگاه حفاری کرگیری (نمونه گیری و



( فروش ) های دیگر در شرق تهران