تجهیزات و ابزار معدن در شرق تهران ( فروش )

Mining equipment and tools-1
Mining equipment and tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


ایران ماشین عرضه کننده قطعات ماشین آلات راهسازی،پخش انواع چکش های هیدرولیکی و انواع قلم زیربندی ماشین آلات راهسازی ،قطعات موتوری ماشین آلات راهسازی،انواع فیلتر های ماشین آلات راهسازی،لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی- رولیک - قطعات لودر - قطعات گریدر - قطعات بیل مکانیکی - قطعات بلدوزر - قطعات موتوری ماشین آلات راهسازی

تولیدکننده انواع توری سرندی،توری فولادی ،توری پرسی،توری حصاری و مشبک در سایز و ابعاد مختلف و انواع مفتول های کششی تولید کننده توری سرند در ابعاد است.اندارد x.وxجهت معادن شن و ماسه وابعادهای سفارشی جهت کارخانه های آسفالت ودیگر مصارف مشتری در زمینه تاسیسات وقطعات سنگ شکن نیز آماده همکاری می باشیم

تامین زیر بندی شامل ناخن آلات ، تیغه ، کلنگ و پیچ مهره و غیره ماشن آلات راهسازی نظیر گریدر، بولدیزر و دیگر تجهیزات با مارکهای کوماتسو، کاترپیلار،ولوو و غیره با کمیفیت و هزینه و زمان متناسب با درخواست مشتریان گرامی انجام میشود.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران