سنگ لاشه در شرق تهران ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


سنگ مالون تمام تراش به سنگ هایی گفته می شود که تمام قسمت های آن تراش خورده و به شکل مخروط تبدیل می شوند. قسمت پشت سنگ نامبرده، همان قسمت مخروطی و یا تیز سنگ هست. این نوع تراش در سنگ های برای بهتر چسبیدن ملات و مواد چسبنده ایجاد می شود، بنابراین از این نوع سنگ عموماً در سفت کاری ها مورداستفاده قرار می گیرد.

 سنگ لاشه در صنایع شیمیایی، آرایشی، تولید کاغذ، سنگ‌فرش و یا سایر مصالح ساختمانی نظیر سیمان، پرکردن بین دیوارها، شفته‌ریزی، ملات بتن، آسفالت، شن و ماسه مورد مصرف است. که در است.حکام و دوام ساختمان سنگ لاشه بسیار مؤثر و مفید واقع می‌شوند.

از طرفی سنگ مالون به نوعی زیرمجموعه سنگ های لاشه بوده و می توان آن را نوعی سنگ لاشه تغییریافته در نظر گرفت. به طورکلی سنگ مالون دسته دیگری از سنگ های ساختمانی است. که به صورت گسترده در ساخت وسازهای مهندسی مورداستفاده قرار می گیرد. همچنین نکته قابل توجه دیگر این است. که حتی در منابعی به آن سنگ لاشه قواره یا سنگ لاشه مالون نیز گفته می شود.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران