پودر معدنی و صنعتی در شرق تهران ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


اکسید آلومنیوم که با نام تجاری آلومینا و چندین نام دیگر مانند آلوکسایت،آلوکساید و آلوندوم نیز شناخته می شود. وجود نام های متعدد برای این محصول نشان دهنده کاربردهای فراوان آن دارد. در طبیعت در فازهای مختلف α-AlO در قالب ماده معدنی کروندوم ظاهر می شود. Al

اکسید آلومنیوم در واکنش های متعددی نقش کاتالیزور را ایفا میکند، در کاربرد های مقیاس بزرگ، اکسید آلومینیوم در فرایند Clause یک کاتالیزور می باشد که طی آن گازهای زائد سولفید هیدروژن به سولفور المنتال تبدیل می کند. این فرایند در پالایشگاه ها بکار میرود. همچنین برای رطوبت زدایی الکل به آلکن ها مورد است.فاده قرار میگیرد.

تولید پودرهای میکرونیزه - کربنات کلسیم رسوبی - کربنات کوتد و معمولی(لایم است.ون - ماربل- چالک)- تالک -باریت-کادولن-میکا - دانه بندی تا مش، افزودنی های صنعت رنگ - چسب - جوهر(ضد کف- دیسپرسینگ-ضد رسوب- مواد ضد کچک و قارچ و جلبک)، تامین مواد اولی...



( فروش ) های دیگر در شرق تهران