سنگ لاشه در شرق تهران ( فروش )

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


به طورکلی از عوامل کوه سایی می توان به هوازدگی شیمیایی، هوازدگی فیزیکی اشاره کرد. هوازدگی شیمیایی شامل مواردی چون باران های اسیدی، انحلال، هیدرولیز و &#; می باشند که عاملی برای فرسایش کوه ها و به دنبال آن تولید سنگ می شوند. از طرفی هوازدگی فیزیکی ازجمله عواملی هست که بدون دخالت هیچ گونه تغییر شیمیایی، باعث خرد شدن سنگ ها و تغییر شکل آن ها به دانه های ریزتر می شود. این پدیده توسط عواملی چون یخبندان، تغییرات در جو و درنتیجه انقباض و انبساط، قوه جاذبه زمین، رشد گیاهان، باد، جریان آب و عمل جانوران و بسیاری از موارد دیگر شکل می گیرد. ناگفته نماند که سنگ مالون و سنگ لاشه نیز دو نوع سنگ طبیعی هست که اولی بعد از است.خراج مورد دست کاری قرارگرفته و دیگری به همان شکل طبیعی و بدون فراوری مورداستفاده قرار می گیرد.

کاربرد سنگ کوهی: سنگ کوهی نیز مانند دیگر انواع سنگ لاشه کاربردهای زیادی در ابنیه و ساخت و ساز دارد که از آن جمله می توان به ساخت دیوار و کف محیط های فضای خارجی، سنپ پله پارک ها و ویلا، ساخت آبشار مصنوعی و مواردی از این دست را نام برد.

همان طور که میدانید سنگ یکی از مصالح موردنیاز در صنعت ساختمان سازی هست. درواقع سنگ ها عموماً از دو فرایند کوهزایی و کوه سایی در زمین به وجود می آیند. جالب است. بدانید که آشنایی با این دو پدیده بسیار بااهمیت بوده و شناخت این دو پدیده ما را در شناسایی بهتر انواع سنگ ها کمک خواهند کرد.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران