EDTA 4na در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


Tetrasodium EDTA یک آمینو پلی کربوکسیلیک اسید جامد، بی رنگ و محلول در آب است. که در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد و بیشتر به عنوان کیلاتور است.فاده می شود و با اتصال به یون های معدنی خاص آنها را غیرفعال می کند. در جدول زیر برخی از خواص شیمیایی و فیزیکی مهم این ترکیب ذکر شده است.:

آب سخت چالش اصلی مواد شوینده در فرآیند تمیز کردن است.. آب سخت آبی است. که دارای مقادیر زیادی یون فلزی و ترکیبات یونی است.. مواد شوینده معمولاً با این یون های فلزی و ترکیبات یونی موجود در آب واکنش داده و خاصیت خود را از دست می دهند. هدف از است.فاده از EDTA بسیار ساده است.. از وجود مواد معدنی در آب از واکنش با مواد شوینده جلوگیری کنید و در نتیجه فرآیند تمیز کردن کاملی را حتی در آب سخت انجام دهید.

آلودگی آب و فاضلاب ناشی از فعالیت های صنعتی و خانگی به یک معضل جدی تبدیل شده است.. پیشرفت در صنایعی مانند معدن، فولاد و آبکاری فلزات باعث شده است. که آب آلوده به فلزات مضر وارد طبیعت شود. این عناصر خطرناک از طریق نوشیدن مستقیم آب آلوده و یا از طریق گیاهان و جانوران وارد زنجیره غذایی انسان می شوند و اثرات جبران ناپذیری بر بدن انسان ایجاد می کنند. به همین دلیل است.فاده از ترکیبات کیلیت که توسط Tetrasodium EDTA هدایت می شود، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.. EDTA Na به دلیل فراوانی و مقرون به صرفه بودن به طور گسترده در تصفیه آب و فاضلاب است.فاده می شود. این ترکیب می تواند یون های فلزی مانند سرب، کادمیوم، جیوه و کبالت را جذب و خنثی کند. سپس ترکیب EDTA و یون های فلزی با روش هایی مانند اسمز معکوس از آب خارج می شود و آب تصفیه شده به طبیعت یا چرخه است.فاده باز می گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری