تری اکسید آرسنیک در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


تری اکسید آرسنیک (Arsenic trioxide) در صنعت شیشه گری جهت رنگ بری و حباب زایی مذاب مورد است.فاده قرار می‌گیرد. مقدار مصرف تری اکسید آرسنیک در این صنعت بستگی به نوع محصول تولیدی و نحوه شارژ کوره دارد ولی اغلب حدود درصد نسبت به سیلیس مصرفی مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

تری اکسید آرسنیک به آسانی توسط دستگاه گوارش جذب می شود. اثرات سمی آن نیز در هنگام است.نشاق یا تماس پوستی به خوبی شناخته شده است.. از بین بردن آرسنیک تری اکسید، سریع است. (نیمه عمر - روز): با متیلاسیون به اسید مونومتیلارسونیک و اسید دی متیلارسونیک تبدیل می شود و با ادرار  دفع می گردد.

این ترکیب با سوزاندن آرسنوپیریت معدنی وFeAsS در هوا از ۵ تا درجه سانتی گراد بدست می آید. همچنین در هنگام است.خراج این فلزات از سنگ معدن آنها که حاوی آرسنیک هستند، آرسنیک تری اکساید به عنوان یک محصول فرعی به دست می آید.درحالت اول سپس بخارات متراکم و جمع آوری می شوند. برای تهیه ارسنیک تری اکسید با درجه خلوص بالا تر می توان با تجدید مجدد تری اکسید خام یا با شستشوی با فشار بالا و تبلور مجدد به دست آورد. تری اکسید آرسنیک همچنین ممکن است. با هیدرولیز تری کلرید آرسنیک، -تریبرومید یا –ترفلوئورید تهیه شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری