آمونیوم بای فلوراید در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


به دلیل آزاد نمودن هیدروژن فلوئورید برای تمیزی انواع سطوح بطور گسترده بکار برده می شود. آمونیوم بای فلوراید با توجه به خاصیت اسیدی که دارد می تواند چربی ها و سایر ناخالصی های روی سطوح راپاک کرده و سطح صاف و سیقلی در فلزات ایجاد می کند.

آمونیوم فلوراید ماده غیر قابل اشتعال و احتراق است.. آمونیوم فلوراید در تماس با پوست، چشم و دستگاه تنفسی باعث تحریک این قسمت ها می شود. تماس کوتاه مدت با آمونیوم فلوراید باعث بروز مشکلات جدی اما موقت و موضعی می شود؛ در نتیجه توصیه می شوداز تماس آمونیوم فلوراید با بدن خود داری نمایید . هنگام تماس با این ماده باید از محافظ و لباس های ایمنی است.فاده کرد.

به منظور محافظت اندام های بدن و لباس های شخصی از آلوده شدن یا پاشیده شدن مواد شیمیایی روپوش بپوشید و در صورت کار با اسید و یا مواد خورنده از پیش بند پلاستیکی و محافظ کفش است.فاده نمایید.در صورت تماس محلول ها و مواد شیمیایی خورنده با لباس، کفش یا بدن، در حالیکه لباس و کفش آلوده را از بدن خارج می کنید سریعا موضع آلوده را با آب ولرم به مدت دقیقه شستشو کنید تا آلودگی بر طرف شود و در صورت آسیب دیدن اندام ها، سریعا به پزشک مراجعه شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری