باریم کلرید در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Barium chloride-1
Barium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


در صنعت نیز از این ماده بیشتر در تصفیه محلول آب نمک در کارخانه های تولید کلر و در ساخت نمک های عملیات حرارتی، ساخت رنگدانه ها و ساخت سایر نمک های باریم است.فاده می کنند. همچنین از این ترکیب در آتش بازی ها برای ایجاد رنگ سبز روشن بهره می برند.

این ماده تجاری، یکی از محبوب ترین نمک های باریم است.. Bacl در آب هم رطوبت گیر و هم محلول در آب است.. هنگامی که این ترکیب در معرض شعله باز قرار می گیرد، رنگ زرد مایل به سبز می دهد. نمک از واکنش اسید هیدروکلریک با کربنات باریم یا هیدروکسید باریم تولید می شود.

این ماده در آب قابل پخش و محلول است. و پس از حل شدن به آنیون های کلر و کاتیون های باریم تجزیه می شود. حلالیت این ماده در آب برابر با گرم در هر لیتر است.. البته حلالیت آن در آب به دما بستگی دارد و در دماهای مختلف، مقدارهای متفاوتی از آن در آب حل می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری