کلرید آمونیوم در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium chloride-1
Ammonium chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


تمامی محصولات تماد کالا از جمله آمونیوم کلرید (نشادر) با کیفیت تضمینی ارائه می شود، تضمین کیفیت تماد کالا به این صورت است. که درصورت ارائه برگه آنالیز توسط مشتری و مغایرت با مشخصات ماده تمامی ماده پس گرفته می‌شود، در نتیجه هیج نگرانی درخصوص تضمین کیفیت، برای مشتریان عزیز، نباید وجود داشته باشد.

آمونیوم کلراید یکی از مواد شیمیایی می باشد که به راحتی می توانید از فروشگاه تماد کالا تهیه کنید. شما می توانید با تماس تلفنی و یا سفارش این ماده را در مقادیر دلخواه سفارش دهید. آمونیوم کلراید یا نشادر این شرکت با کیفیت تضمینی ارائه می شود .

آمونیوم کلرید، آمونیوم کلراید یا نشادر، یک ترکیب شیمیایی معدنی با فرمول شیمیایی NHCl پودری سفیدرنگ و بی بو است. و مزه ی شور و گاها تند دارد. نشادر طعم نمکی دارد و کمی تلخ است. و به عبارت دیگر، یک نمک اسیدی به حساب می‌آید. این نمک بلوری به دلیل دارا بودن یون کلر، خاصیت اسیدی ضعیفی دارد. نشادر یک جامد پودری سفید رنگ است. که به رطوبت حساس است.. نشادر ترکیبی پایدار است.، اما در صورت تماس با اسید و بازهای قوی، ناپایداری از خود نشان می‌دهد. انحلال آمونیم کلرید در آب گرماگیر است. و در آب گرم به راحتی حل شده و محلولی شفاف ایجاد می کند. محلول آبی نشادر کمی خاصیت اسیدی دارد و اسیدیته‌ی آن با حرارت دادن افزایش پیدا می‌کند. نشادر در آب، اتانول و آمونیاک محلول است. ولی در حلال‌هایی مثل است.ون و اتر نامحلول است.. نقطه ذوب و جوش آمونیوم کلرید به ترتیب و درجه سانتی گراد است.. این ماده به طور کلی از واکنش آمونیاک و هیدروکلریک اسید به دست می آید و در صنایع مختلف کاربرد دارد. از نشادر در صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی است.فاده می‌شود. مثلا در صنایع بهداشتی، به عنوان غلیظ کننده و افزودنی در تهیه تونرهای غیرالکلی است.فاده می‎‌شود. در صنایع غذایی هم معمولا به عنوان بهبود دهنده‌ی طعم در نان‌ها است.فاده می‌شود، و همچنین به عنوان منبع نیتروژن برای فرمنتاسیون مخمر است.فاده می‌شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری