پارچه در شهر ری ( فروش )

the cloth-1
the cloth-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


سازندگان این نوع ماشین‌‌‌ها در یک سری ماشین‌‌‌های رنگرزی مثل هیدرواکسترالتور و ماشین‌‌‌هایی با کاربری کمتر به منظور کنترل میزان مصرف آب در کل پروسه‌‌‌های مزبور با اطمینان درصد در جهت کاهش مصرف انرژی و حفظ انرژی از رشد و پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده‌‌‌اند. یک سری از این ماشین‌‌‌ها برای کار با سرعت‌‌‌های بالاتر از متر در دقیقه طراحی و ساخته شده‌‌‌اند.

تغییرات و تحولات تکنیکی برای تضمین افزایش ارزش افزوده، قابلیت تنوع و تولیدات با حجم کم بافندگی را به رنج وسیعی از انواع بافت هدایت نمود. طبیعتاً مراحل مقدمات بافندگی با توجه به افزایش سرعت ماشین‌‌‌های بافندگی به سمتی هدایت شد که با این پیشرفت تطبیق داده شود. مخصوصاً در بخش آهارزنی که کیفیت آهار نقش بسزایی در راندمان بافندگی دارد. مصرف بالای انرژی در ماشین‌‌‌های آهارزنی بسیار مهم است. .

با توجه به تجهیز ماشین‌های جدید به تجهیزات الکترونیکی همچون برد کنترل‌های قابل‌برنامه‌ریزی، اینورتورهای ترانزیستوری، میکرو کامپیوترهایی برای کنترل اتوماتیک کلیه‌ی مراحل تولید، افزایش تولید و بهبود تنوع تولید و تولید پارتی‌های کوچک را امکان‌پذیر نموده است.. مرحله‌ی نیمچه نخ به ماشین‌های فینیشر (Finisher) مالشی یا کشنده مستقل با کیفیت بالا، تولید بسته‌های بزرگ، سهولت عملکرد از ویژگی-های ماشین‌های جدید است.. یکی از ماشین‌های فینیشر مالشی مدرن با قابلیت مطلوب که مجهز به دافر اتوماتیک است. توانایی کار با سرعت ریسندگیِ m/min را دارد. با توجه به اینکه بوبین پیچیده شده به‌صورت کامل بین تا کیلوگرمی را تولید می‌نماید.



( فروش ) های دیگر در شهر ری