کارتن لمینتی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


کارکرد مهم دستگاه لب چسب  در کارتن سازی لمینتی انجام عملیات چسباندن لبه‌های کارتن و یا جعبه به یکدیگر در بسته بندی لمینتی می باشد. این دستگاه در مراحل پایانی تولید کارتن لمینتی کاربرد دارد؛ این دستگاه باید سرعت دقت بالا به همراه زمان آماده‌سازی کم باشد.

برای ساخت انواع کارتن ها و جعبه های لمینتی، سطحی از مقوا که بر روی آن عملیات چاپ انجام شده روی سطح کارتن چسبانده می شود. در داخل ورق کارتن لمینتی لایه هایی به اسم فلوت برای شکل دادن به موج ورق کارتنی وجود دارند. این فلوت ها  بر اساس است.انداردهایی به صورت A,B,C,E,F  تقسیم بندی می شوند و دارای ارتفاع و فاصله های متفاوتی هستند.

صنایع چاپ و کارتن سازی آریانا آماده همکاری و خدمت رسانی جهت تولید انواع جعبه لمینتی با جنس مقوا و کارتن های مورد نظر شما می باشد تا بالاترین کیفیت چاپ جعبه لمینتی و مراحل چاپ تکمیلی را برای شما به ارمغان آورد. تمامی چاپ جعبه لمینتی به صورت چاپ افست رنگ و پنتون (ساختگی ) می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه