کارتن ساده در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

simple cartons-1
simple cartons-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


خریداران مجبور به تصمیم گیری سریع هستند. که به این شکل تقسیم میگردد - دقیقه به راه رفتن در اطراف شلف ها ، دقیقه برای جستجوو انتخاب کردن کالای مورد نظر و به طور متوسط، ۵ خرید در هر بازدید، لذا تنها ثانیه برای انتخاب هر یک از کالا ها صرف میشود. که بسیاری از این خرید ها به طور نا آگاهانه و صرفا ازروی واکنش فرد به آنچه در مقابل میبیند صورت میگیرد که درفروشگاه ها تا حد زیادی فرمان خرید تحت تأثیر اشکال و رنگ قرار میگیرد. شکست خط دید خریداران، آنها را به سمت دسته ها و محصولات ویژه جذب می کند.

تولید کارتن ساده ارزان به درخواست مشتری صورت می پذیرد و نیازمند ابعادی از جمله طول، عرض و ارتفاع میباشد و شکل خاصی ندارد یعنی اصولا این کارتن ها به شکل مربع یا مستطیل میباشند و اصطلاحا به آنها کارتن مادر گفته میشود که مقاومت آنها بر اساس لایه ، ۵ لایه و یا لایه بودنشان مشخص میگردد و همچنین میتوانند در انواع چاپ و یا بدون چاپ تولید گردند.

همچنین لازم به ذکر است. زمان برای خریداران و صاحبان برند اهمیت فراوانی دارد ، با تغییر رفتار مصرف کنندگان به خرید مکرر اما در زمان کوتاه تر ،تاثیر برند برروی تصمیمات خرید اهمیت بیشتری یافته است. . و بسته بندی محصول جایی است. که برند شما دیده میشود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه