کارتن و جعبه در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

cartons and boxes-1
cartons and boxes-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

منطقه چهاردانگه قدمتی بالای ۵ سال دارد. و از کهن‌ترین بناهای آن می‌توان از مسجد جامع شهر چهاردانگه نام برد که در سال ۸خورشیدی ساخته و تا به امروز دو بار بازسازی شده است.. در ابتدا این بنا چوبی ساخت شده که بعدها برای ترمیم مسجد، از خشت و آجر است.فاده شد. هسته اولیه شهر از قلعه چهاردانگه در بافت قدیمی شهر شکل گرفته است. که در گذشته یکی از قلعه‌های اربابی جنوبی تهران محسوب می‌شود. بافت داخلی قلعه، دارای کوچه‌های کم‌عرض و پر پیچ و خم و قطعات تفکیکی کاملاً نامنظم است..

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

صنعت کارتن سازی بسته بندی و چاپ به طور کلی میتواند فرآیند های تولید پک های کارتنی و مقوایی و مراحل چاپ آنها را عنوان کرد که برای طراحی و تولیدشان از دستگاه های مختلف است.فاده میشود، که هر یک از این دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید یک کارخانه کارتن سازی ضروری میباشد.

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه