کارتن لمینتی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Laminated cardboard-1
Laminated cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..


به مراحل نصب یک ورق مقوای توپر با چاپ افست بر روی سینگل فیس بسته بندی لمینتی یا لمینیشن گفته می شود. کارتن بسته بندی لمینتی کالا  را در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی حفظ می کند و به محصول ارزش می دهد و سبب جلب توجه مشتری می شود. همچنین در کارتن بسته بندی لمینتی کیفیت چاپ اطلاعات و تصاویر بر روی کارتن بسیار بالا می رود. برای چاپ بر روی

در حرفه ی لمینت کارتن مقوای چاپ شده ( پوستر چاپ شده) را به وسیله دستگاه چاپ افست که انجام گردیده را با چسب سیلیکات یا صحافی و یا سلفون بر روی کارتن لمینت میکنند و بعد از این مرحله فرایند تولید روی مقوا آغاز می گردد. به این تکنیک به دلیل اینکه مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می پوشاند لمینت می گویند .

برای اینکه لمینت بسته بندی چاپی گیرا و همه پسند بر روی کارتن لمینتی صورت گیرد باید در طراحی از طرح و روانشناسی ها بهره برد. عواملی مانند ماشین چاپ نو و اپراتور ماهر ، کیفیت مرکب چاپ و PH آب مصرفی در چاپ می تواند روی کیفیت و رزولویشن چاپ روی بسته بندی جعبه و کارتن لمینتی تاثیر زیادی داشته باشند.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه