مقوا و کارتن در چهاردانگه ( فروش )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


صنعت کارتن سازی فرایندی است. که طی آن  ابتدا ورق کارتن از رول کاغذ تولید میگردد و سپس با توجه به‌نوع محصولی که قرار است. بسته بندی بشود ، به‌شکل مناسب و دراندازه‌های مختلف طراحی و ساخته میشود . سپس با  توجه به نیاز بازار ، سلیقه مشتری و نوع محصولی که قرار است. بسته بندی شود و کاربردهای تبلیغاتی که یک بسته بندی مناسب دارد به روشهای مختلف چاپ و رنگ آمیزی می گردد.

مقوای موج دار ماده ای است. با وزن نسبتا سبک و بیسار محکم و بادوام است. که در ساختار آن از لایه کافذ کرافت است.فاده شده است.. طبق اصول معماری یک کمان، بهترین تحمل کننده فشارهای سنگین خواهد بود. مقوای موج دار یا فلوت ( flute or corrugated ) بر همین اصل ساخته شده است..

اگر می خواهید یک چاپ زیبا و با کیفیت فوق العاده داشته باشید، روش لمینتی بسیار ایده آل خواهد بود. با این حال، با توجه به هزینه، کیفیت چاپ و تیراژ روش های چاپ روی کارتن متفاوت بوده و می توانید نظر به نیازهای خود انتخاب مناسبی داشته باشید.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه