تصفیه آب صنعتی در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.


آب تمیز قابل شرب از انتهای کم فشار غشا خارج می شود. در عین حال نمک ها، مواد معدنی و سایر ناخالصی ها از سمت دیگر تخلیه می شوند. در انتها آب از طریق یک است.ریلایزر UV عبور داده می شود. این باعث از بین رفتن هر نوع باکتری و میکروب باقی مانده در آب میشود.

شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید دستتگاه تصفیه آب صنعتی در ایران فعالیت می کنند. البته به این دلیل که بیشتر قطعات تولید شده برای دستگاه تصفیه آب صنعتی به صورت وارداتی وارد کشور می شوند و تنها این شرکت ها وظیفه اسمبل این قطعات را دارند.

در نهایت اما، عملکرد دستگاه آب شیرین کن خانگی و دستگاه تصفیه آب صنعتی یکی است. و هر دو این دستگاه ها با است.فاده از پرده ای به نام غشاء نیمه تراوا، عملیات تصفیه آب RO صنعتی، کشاورزی و خانگی را انجام می دهند و شما می توانید از این دستگاه ها است.فاده نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند