سختی گیر و رسوب زدا در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.


استفاده از فایبر گلاس در بدنه سختی گیر مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. اما به صورت کلی فایبرگلاس نوعی ماده کامپوزیت است. که از دو ماده فیبر یا الیاف تقویتی و رزین که این الیاف تقویتی را احاطه میکنند، تشکیل شده باشد.

در هر صنعتی و برای هر مورد است.فاده ای، آب با خصوصیات خاصی مورد نیاز است.. بنا به همین موضوع می توان آب مورد نیاز صنایع را در گروه دسته بندی نمود که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم. توجه فرمایید در برخی از فرایند ها و صنایع باید حتما از دستگاه سختی گیر آب است.فاده نمود تا میزان سختی را بتوان کنترل کرد.

در بخش لوله کشی باید حتما در قسمت خروجی شیر یک طرفه با سایز شیر چند راهه نصب شود تا از برگشت آب ساختمان در زمان بکواش به درون سختی گیر جلوگیری شود. توجه داشته باشید در سختیگیر دوبلکس حتما برای هر سختی گیر باید یک شیر یکطرفه بصورت جداگانه نصب شود. توصیه می شود جهت لوله کشی از بای پس است.فاده کنید تا در صورت خرابی سختیگیر، بتوان آنرا از سیستم جدا نمود و با این کار آب عبوری ساختمان تا زمان تعمیر دستگاه بصورت عادی تامین شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند