سپتیک تانک در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

septic tank-1
septic tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.


سیفون ورودی لوله با نصب زانو درجه در پشت عدسی رو تاج لوله ورودی تعبیه می‌گردد. این سیفون باعث جلوگیری از برگشتن بوی بد درون سپتیک تانک بهنگام عدم است.فاده طولانی مدت و خشک شدن سیفون و شترگلویی چشمه سرویس بهداشتی به درون واحد می‌گردد. سر این لوله درجه همواره داخل آب است. و گاز متان حاصل از فعالیت باکتری‌های بیهوازی نمی‌تواند به مجاری ورودی سپتیک برگردد.

مزیت بعدی مخازن سپتیک پلی اتیلن برای است.فاده در مازندران سرعت بالای تولید است.. چرا که به محض مشخص شدن حجم سپتیک تانک و واریز مبلغ پیش پرداخت تیم تولید نسبت به تولید و ارسال دستگاه مورد نظر شما نهایتا ظرف مدت ساعت اقدام خواهند نمود. نیاز به گفتن نیست که پلی اتیلن سنگین مورد است.فاده در ساخت بدنه سپتیک تانک‌های پلی اتیلن بدلیل خواص شیمیایی که دارد بهیچ عنوان توسط هیچ جونده ای قابل سوراخ شدن نیست.

سپتیک می تواند بصورت سنگی، آجری، کامپوزیت، HDPE سبک، کامپوزیت و &#; باشد و بسته به نوع بدنه دستورالعمل های متفاوتی برای نصب دارد. در هر صورت برای نصب و راه اندازی آن باید تمامی مقدمات نصب را آماده کنید. برای مال باید بتن زیر سپتیم حداقل سانتی متر باشد دلیل این امر جلوگیری از نشست خاک هنگام بارگزاری سپتیک است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند