پکینگ مدیا در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کوه لار در همسایگی خاوری این دشت، بخشی از ارتفاعات البرز مرکزی است.. رشته شمالی پس از تشکیل گردنه کهو (سفیدآب) در شمال قریه گرمابدر از توابع رودبار قصران به دو رشته شمال غربی و جنوب شرقی منشعب می‌شود که بخش شمال غربی آن با تشکیل قلل تخت خرس و سه سنگ، در جهت غرب امتداد می‌یابد و قله عظیم دماوند را پدیدمی‌آورد. بخش جنوب شرقی آن نیز پس از امتداد در دشت لار، قلل معروف هفت‌سران را به وجود می‌آورد. بخش جنوبی این کوه‌ها که همان خط الرأس اصلی است.، در جنوب دشت لار امتداد دارد و پس از تشکیل قلل مهرچال، آتشکده، ریزان، سیاه چال و ماز در جهت شمال شرقی به کوه‌های خنسک و شادکوه متصل می‌شود.

قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.


شرکت مهندسی آب سازه به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید و تامین تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شامل انواع سیستم های فلزی، پلی اتیلنی، کامپوزیتی و ترکیبی فعال می باشد. که در سال با تکیه بر دانش فنی مهندسین محیط زیست و آب دانشگاههای تهران، خواجه نصیر و صنعتی شریف و همچنین تجربیات اجرایی سایر عوامل شرکت، در تهران تاسیس شده است..

‌کاتالوگ اولیه شرکت ناب‌زیست شامل اولین محصولاتی که در این مجموعه تولید گردید در لینک روبرو در اختیار شما قرار گرفته است.. با توجه به توسعه چند صد برابری ظرفیت تولید، چنانچه کاتالوگ تخصصی هر محصول مورد نیازتان می باشد با واحد فنی تماس بگیرید.

شرکت آب سازه با توجه به نیاز روز افزون به تجهیزات کاربردی در زمینه تصفیه فاضلاب و فرایند های مرتبط، با راه اندازی خط تولید پکینگ مدیا از جنس PVC و UPVC  از پیشگامان تولید در این حوزه می باشد. پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب قطعاتی پرکاربرد در اکثر صنایع می باشند. پکینگ مدیا بسته به کاربردشان و مکانی که باید به کار برده شوند، اشکال متنوع و مختلفی دارند. شما می توانید اطلاعات کامل را در مورد آن ها از مشاورین شرکت آب سازه کسب نمایید. با توجه به حوزه تخصصی فعالیت مجموعه آب سازه و تسلط کامل در انواع سیستم های تصفیه فاضلاب، تولیدات این شرکت در این حوزه توانسته است. بخش بزرگی از نیاز بازار را در این حوزه پوشش دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند