تصفیه فاضلاب در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Wastewater treatment-1
Wastewater treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در «شهر رینه لاریجان شهرستان آمل» برگزار می‌کنند؛ این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است.. از موسیقی ملی دماوند نیز در روز جشن تیرگان در سال با صدای سالار عقیلی در بین هزار نفر رونمایی شد.

دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..


فرایند بی هوازی از باکتریها و میکروارگانیسم های بی هوازی در غیاب اکسیژن برای حذف آلودگیهای آلی است.فاده میکند. میکروارگانیسم های بی هوازی در بیوراکتور بی هوازی مواد آلی پساب یا فاضلاب را طی واکنش بیولوژیکی شکسته و آن را به توده جامد بیولوژیکی و گاز تبدیل می کنند. این فرایند بیوگازی تولید میکند که میتواند به عنوان سوخت برای تولید برق و یا سیستمهای گرمایشی است.فاده گردند. از دیگر مزیتهای فرایندهای تصفیه بیهوازی می توان به فضای کم مورد نیاز، هزینه های کم بهره برداری، حجم کم لجن تولید شده که میتوان به عنوان کود شیمیایی در کشاورزی است.فاده کرد، اشاره نمود.صنایع غذایی، صنایع کاغذ، تصفیه خانه های شهری و &#; از فرایند تصفیه بی هوازی است.فاده می کنند.

نکته بسیار مهم در تمام روش های تصفیه فاضلاب صنعتی این است. که آلاینده ها پس از تزریق مواد شیمیایی یا اعمال روش های بیولوژیکی در کف مخزن یا است.خر ته نشین می گردد. جمع آوری این مواد به منظور جلوگیری از ایجاد لایه های عظیم لجن در کف است.خر توسط پل ته نشینی یا پل لجن روب، پل لجن روب دوار و

ازن، در ترکیب با اشعه ماورا بنفش (UV) و یا سایر عوامل فیزیکی، شیمیایی یا بیولوژیکی، به دلیل خاصیت اکسیداتیو قوی خود، توانایی گندزدایی پسماندهای پیچیده صنعتی را دارد. در ترکیب با اشعه ماورا بنفش، ازن با فشار متوسط​​ قدرت اکسیداسیون پیشرفته برای کاهش TOC و همچنین تخریب مواد آلی را از خود نشان می دهد. صنایع بالقوه ای که برای تصفیه پساب خود می توانند از ازن و UV بهره مند شوند شامل داروسازی ها، نساجی ها، خودروسازها و ریخته گری ها است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند