تصفیه آب صنعتی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial water treatment-1
Industrial water treatment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


با افزایش جمعیت و نیاز بیشتر به مواد غذایی تولید گوشت از مرغ و دام‌ها در آبعاد و اندازه زیاد اهمیت زیادی دارد لذا پرورش دهندگاه مرغ در وسعت‌های کوچک و بزرگ، محل پرورشگاه‌های خود در مکان‌هایی مناسب با آب و هوایی خوب و عاری از آلودگی احداث می‌کنند. در پروش دام و طیور به روش‌های صنعتی کلییه پارامتر‌های حیاتی و اساسی که دام و طیور به عنوان موجود زنده به آن‌ها نیاز دارند تا بهترین تبدیل ضریب گوشتی را داشته باشند و آب نقش اساسی را در این پروش ایفا می‌کند که مرغداران و دامداران با است.فاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی آب مناسب مرغ و دام را تامین می‌کنند.

پس از گذشت همه مراحل فوق و پرداخت هزینه های دستگاه تصفیه آب صنعتی، دستگاه به همراه یک تیم نصب و راه اندازی به محل اعزام می شوند. پس از نصب و تحویل دستگاه کلیه آموزش های اولیه به یک اپراتور که از طرف مشتری معرفی می شود آموزشهای لازم داده می شود و از آن تاریخ گارانتی و خدمات پس از فروش محصول دارای اعتبار می باشد. مدت زمان مورد نیاز برای نصب دستگاه تصفیه آب صنعتی حداقل تا روز زمان نیاز دارد. اما پروسه طراحی و ساخت دستگاه در کارخانه از تا روز طول می کشد.

سلام وقتتون بخیر یک دستگاه آب تصفیه کن برای کشاورزی میخوایم که شبانه روز تا هزار متر مکعب جواب بده تا es قیمت دستگاه رو میخوام بدونم اگه لطف کنید بخوایم سفارش بدیم چطوریه واسه سیستان و بلوچستان میخوایم لطفا راهنمایی کنید چطوری میشه مشخصات دستگاه رو چطوری ببینم



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین