دیگ بخار در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Boiler-1
Boiler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دیگ بخار یک سیستم بخارساز است. که در افزایش راندمان کاری کارخانجات و صنایع نقش تاثیرگذاری دارد، همین عامل سبب شده این شرکت انواع بویلر بخار را در ظرفیت‌ها و مدل‌های متنوع تولید و به بازار عرضه نماید، امروزه این محصول علاوه بر ایران در سایر کشورهای خارجی نیز به مصرف برسد.

همانطور که مشاهده می کنید، کارایی این نوع از محصولات بسیار زیاد است.، به همین دلیل باید در تولید و طراحی آنها اصول و دستورالعمل های مختلف در اولویت قرار گیرد. به دلیل اهمیت کاربرد این محصولات، سودجویان بسیاری در بازار هستند که در صدد فروش محصولات تقلبی خود می باشند، آنها معمولا هزینه ی کمتری را برای خرید پیشنهاد می دهند تا از این طریق بتوانند توجه خریدار را به سوی خود جلب کنند. در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی، بی دلیل نخواهد بود. محصول با کیفیت خریداری کنید تا بتوانید برای مدت طولانی از کارایی آن برخوردار باشید.

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می­ شود در این نوع دیگ، دود طی دو مرحله از دودکش خارج م ی­شود. بدبن صورت که ابتدا یک پاس از داخل کوره عبور کرده و در پاس دوم از داخل تیوب­ها عبور می نماید. این نوع از دیگ­ ها نسبت به سایر انواع دیگ­های فایرتیوب راندمان پایین­تری دارند و معمولا در دیگ­های عقب خشک است.فاده می­ شوند. به دلیل راندمان پایین تولید این نوع از دیگ ها تقریبا منسوخ شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان