پکینگ مدیا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Media packing-1
Media packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


هنگام طراحی پکینگ مدیا باید به چند نکته مهم توجه گردد و مواردی در نظر گرفته شود. شکل پکینگ باید به گونه ای طراحی شود تا در یک حجم ثابت، سطح ویژه زیادی داشته باشد. همچنین سطح پکینگ باید به گونه ای طراحی گردد تا به اندازه کافی زبر باشد و ترکیبات به راحتی به آن بچسبند. همچنین سطح پکینگ باید توانایی بالایی در نگهداری لایه های زیستی تشکیل شده داشته باشد.

شرکت مهندسی آب سازه به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید و تامین تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب شامل انواع سیستم های فلزی، پلی اتیلنی، کامپوزیتی و ترکیبی فعال می باشد. که در سال با تکیه بر دانش فنی مهندسین محیط زیست و آب دانشگاههای تهران، خواجه نصیر و صنعتی شریف و همچنین تجربیات اجرایی سایر عوامل شرکت، در تهران تاسیس شده است..

در واقع با است.فاده از این سیستم هوادهی حجم لجن در حوض هوادهی کاهش پیدا می کند و همچنین بازدهی و راندمان تصفیه فاضلاب افزایش می یابد. از این پکینگ در فرآیندهای هوازی و بی هوازی در انواع مختلف IFAS، MBBR، AGAR در فرآیندهای هوازی و نوع UAFBR در فرایند بی هوازی است.فاده می شود. از آن جا که فرآیندها متفاوت می باشند؛ پکینگ تصفیه فاضلاب را نیز در انواع سطح ویژه مختلف متناسب با شرایط و نوع بستر مورد نظر می سازند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان