سختی گیر و رسوب زدا در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Hardener and sediment remover-1
Hardener and sediment remover-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


سختی گیر ساده متشکل از یک شیر، تانک و متعلقات مربوط به آن می شود. عموما این مدل سختی گیر به دلیل قیمت مناسبتر نسبت به دوبلکس، مورد پسند کارفرمایان می باشد. اشکال آن تنها این است. که در زمان احیا و در طول مدت آن، آب ورودی به فاضلاب هدایت شده و آب تولیدی سختی گیر قطع است.. یکی از راه حل های این موضوع در نظر گرفتن بای پس برای سیستم می باشد. در سختی گیرهای نیمه اتوماتیک اپراتور می تواند در هنگام انجام عملیات احیا، شیر بای پس را باز کرده تا مصرف کننده ها بی آب نمانند و عملیات احیا نیز بصورت کامل انجام گیرد. در سختی گیرهای تمام اتوماتیک نیز از همین بای پس است.فاده می شود با این فرق که در قسمت بای پس شیر برقی تعبیه می گردد و شیر تمام اتوماتیک به محض قرار گرفتن در حالت احیا، سیگنالی برای شیر برقی میفرستد تا شیر برقی بصورت باز در بیاید و آب مصرفی از طریق بای پس به مصرف کننده ها هدایت شود.

این رسوبات ناشی از وجود نمکهایی در آب هستند که از ترکیب کاتیونهایی چون کلسیم و منیزیم و آنیونهایی چون بی کربنات، سولفات، نیترات و &#; تشکیل می‌شوند. ترکیبات مربوط به بی‌کربنات کلسیم و منیزیم را سختی موقت می‌نامند. و ترکیبات مربوط به سولفات، کلرور و نیترات کلسیم یا منیزیم را سختی‌دائم می‌نامند. مجموع سختی‌ دائم و سختی‌ موقت، سختی کل نام دارد. سختی گیر ها راه حل‌هایی برای این معضل ارائه می‌دهند.

گرین واحد اندازه گیری بسیار قدیمی می باشد که قدمت آن به عصر برنز بر می گردد. گرین در واقع بر اساس وزن یک دانه غلات ایده آل تعریف شده و بر اساس میانگین وزن توده های دانه گندم و جو محاسبه شده است.. واحد گرین برای سنجش جرم بکار می رود و اصالت آن به سیستم وزن سنتی انگلیس بر میگردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان