منهول در ناحیه صنعتی آیینه ورزان ( فروش, مشاوره و اجرا )

manhole-1
manhole-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


منهول پلی اتیلن یا آدمرو (منهول پلی اتیلن) گودالی است. که تأسیسات زیر زمینی (مثل شبکه‌های فاضلاب، کابلهای مخابراتی و سیستم‌های فاضلاب صنعتی و فاضلاب خانگی و…) را به سطح زمین متصل می‌کند و توسط آن امکان دسترسی به این تأسیسات جهت هرگونه عملیات میسر می‌شود. این گودال باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا امکان حرکت یک انسان درون آن فراهم شود. مهم‌ترین کاربرد منهولها را می‌توان ایجاد ایستگاه‌های دسترسی به نقاط مختلف شبکه‌های جمع‌آوری و انتقال فاضلاب دانست که امکان بازرسی خطوط، تهویه طبیعی و نیز تعمیر و نگهداری خطوط فاضلاب رو را فراهم می‌آورد.

سه نوع لنگرگذاری برای منهول فاضلاب HDPE وجود دارد. اولین مورد مربوط به نصب منهول فاضلاب HDPE در زیر جدول آب است.. مورد دوم برای کاربردهای صنعتی است. که شامل تغییر در دما می شود. هنگامی که منهول HDPE در زیر بسترهای آبی نصب شده است. که منهول آب را جابجا می کند. با گسترش قسمت انتهایی منهول، یک لبه ایجاد می شود که وزن خاک موجب نگه داشتن آن می شود. با ریختن بتن بر روی این لبه، به سطح اضافه می شود و وزن آن زیاد می شود، در نتیجه منهول را در جای خود نگه می دارد. زمانی که از این لبه است.فاده می شود، می توانید از پیچ ها برای نگه داشتن ثابت منهول در محل است.فاده کنید.

ذهن بسیاری از افراد امروزه در پاسخ به سؤال منهول چیست به سمت‌وسوی منهول‌های پلی‌اتیلن می‌رود چرا که در سال‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده‌اند. این منهول‌ها در حقیقت از جنس مواد پلی اتیلن با گرید بالا می‌باشند و بهترین و مناسب‌ترین نوع منهول‌ها هستند و در مقایسه با دو نوع قبلی کاربردهای متعدد و فراوانی دارند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان